Πώς ο John Travolta έχασε 10 κιλά «αναπνέοντας»

Πώς ο John Travolta έχασε 10 κιλά «αναπνέοντας»

Πώς ο John Travolta έχασε 10 κιλά «αναπνέοντας»

Ο John Travolta έχασε 10 κιλά με τη μέθοδο MATMU (ή πώς να χάσετε βάρος με συνειδητή αναπνοή)

Σύμφωνα με το Βρετανικό Ιατρικό Περιοδικό, με τη μέθοδο MATMU μπορείτε να χάσετε έως και 80% του σωματικού λίπους εξασκώντας αυτή τη μέθοδο της προσεκτικής αναπνοής. Και κάπως έτσι το έκανε πράξη ο John Travolta για το ρόλο της ταινίας «Από το Παρίσι, με αγάπη»: έχασε έως και 10 κιλά.

Διαβάζοντάς το έτσι, χωρίς να πάτε βαθιά, σας κάνει να βάλετε τα χέρια σας στο κεφάλι σας. Το έχουμε κάνει και με την πρώτη ματιά. Μπορεί να είναι υπερβολικά υπερβολικό. Ωστόσο, το British Medical Journal διαβεβαιώνει ότι το 80% του σωματικού λίπους που καίγεται με αυτή τη μέθοδο, αποβάλλεται μέσω των πνευμόνων με τη μορφή άνθρακα, υδρογόνου και οξυγόνου. Δηλαδή, όσο περισσότερο οξυγόνο χρησιμοποιεί το σώμα, τόσο περισσότερο λίπος καίει.

Αυτή η προσεκτική τεχνική αναπνοής είναι ένα από τα καλύτερα κρυμμένα μυστικά για την απώλεια βάρους ( χωρίς δίαιτα ).

Είναι επίσης μια τεχνική που συλλέγονται από τον εμπειρογνώμονα στην παραδοσιακή κινεζική ιατρική Joaquín Almerí για το βιβλίο του Το παράδοξο του μεταβολισμού . Είναι πρωτοπόρος στο θεραπευτικό Qigong.

Η συνειδητή αναπνοή είναι ήδη μια γνωστή τεχνική. Γνωρίζουμε τη σημασία της πρακτικής της, όχι μόνο στο σώμα μας, αλλά στο μυαλό και την υγεία μας. Μέσω μιας καλής πρακτικής συνειδητής αναπνοής μπορούμε να βοηθήσουμε το καρδιαγγειακό, το πεπτικό και το μυϊκό σύστημα, αλλά και να βελτιώσουμε τη συγκέντρωση και τη μνήμη, να καταπολεμήσουμε το άγχος … και ναι, μπορεί να μας βοηθήσει να χάσουμε βάρος.

Και είναι η βάση της μεθόδου που είναι ήδη στα χείλη όλων, που δημιουργήθηκε από τον Joaquín Almería. Το έχει ονομάσει μέθοδο MATMU και στο βιβλίο στο οποίο αναπτύσσεται, πολλές ασκήσεις που βασίζονται σε αυτή την αναπνοή συνοδεύονται για να ανακτήσουν το ιδανικό βάρος , να αποφύγουν το αποτέλεσμα της ανάκαμψης και ακόμη και να ξεμπλοκάρουν το μεταβολισμό. Η ουσία: οι στάσεις και οι τύποι κοιλιακών αναπνοών, οι οποίες διαρκούν μόνο 9 λεπτά την ημέρα.

Ο συγγραφέας δηλώνει ότι εάν θέλετε να επιτύχετε αποτελέσματα σε μόλις 30 ημέρες, πρέπει να συμπεριλάβετε τη μέθοδο σαν να ήταν μια ρουτίνα προπόνησης.

Από το νοσοκομείο Vall d’Hebron στη Βαρκελώνη διαπίστωσαν σε άλλη έρευνα ότι, όταν αναπνέουμε πολύ συχνά, προκαλείται πρήξιμο στους μυς που αν μάθουμε να το κάνουμε με τους πνεύμονες στη μέγιστη χωρητικότητά τους, δεν θα συνέβαινε. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσατε να μειώσετε το μέγεθος, ξεφουσκώνοντας το στήθος και την κοιλιά με την αναπνοή;

Πως το κανεις?

Οι ασκήσεις αναπνοής που συλλέγει ο ειδικός είναι μια πρακτική διαθέσιμη σε όλους. «Το πιο σημαντικό πράγμα είναι η συγκέντρωση, γνωρίζοντας πώς να απομονωθείτε και να δώσετε πλήρη προσοχή στην αναπνοή σας», λέει.

Το βιβλίο μιλά για διαφορετικές συχνότητες αναπνοής, τεχνικές όπως η τεχνική NALPRE, συνειδητή άπνοια ή υπεροξυγόνωση και η Almería λέει ότι με μόλις 9 λεπτά την ημέρα, τα αποτελέσματα φαίνονται.

«Πάρτε αυτές τις αναπνοές πριν από κάθε γεύμα, μετά το ξύπνημα και πριν πάτε για ύπνο, συνολικά 6 φορές την ημέρα. Δεν πρόκειται να δώσετε πίστωση » , προσθέτει.

Δίαιτα:μύθοι και πραγματικότητα, από τον Δι. Πάνο,Κλινικό Διαιτολόγο-Διατροφολόγο