Συνταγή: Τηγανητά αυγά με τραγανά ζυμαρικά

Συνταγή: Τηγανητά αυγά με τραγανά ζυμαρικά

Συνταγή: Τηγανητά αυγά με τραγανά ζυμαρικά

 Βήμα προς βήμα για να προετοιμάσετε στο σπίτι με έναν εύκολο τρόπο μια πολύ πλούσια συνταγή με την οποία να τρώτε τηγανητά αυγά με διαφορετικό τρόπο. διασκεδαστικό και πολύ νόστιμο.

Όλα τα κόλπα και βήμα προς βήμα για να προετοιμάσετε ένα διαφορετικό και εκπληκτικό πιάτο με έναν απλό και γρήγορο τρόπο με τον οποίο τα τηγανητά αυγά είναι για 5 αστέρια.


 

ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ:4
ΩΡΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ:ΩΡΕΣ 15 ΛΕΠΤΑ
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ:ΩΡΕΣ 15 ΛΕΠΤΑ
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ:ΩΡΕΣ 30 ΛΕΠΤΑ
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ

Κρεμμύδι

κόκκινο πιπέρι

Κολοκύθι

δύο 

Ντομάτες

Εξτρα παρθένο ελαιόλαδο

Αυγά

100 γρ

ζυμαρικά ρυζιού

Αλατι

1 βασιλικός
Πιπέρι

ΒΗΜΑΤΑ
  1. Ξεφλουδίστε και ψιλοκόψτε το κρεμμύδι και το πιπέρι. Ψήνουμε σε ένα τηγάνι με το λάδι μέχρι να είναι διαφανή. Προσθέστε τα αποφλοιωμένα και ψιλοκομμένα κολοκυθάκια και πασπαλίζουμε με τη θρυμματισμένη ντομάτα. Καρυκεύστε με αλάτι και πιπέρι και προσθέστε τα φύλλα βασιλικού. Μαγειρέψτε για δέκα λεπτά.
  2. Ζεσταίνουμε ένα μεγάλο τηγάνι με το ελαιόλαδο και τηγανίζουμε τα αυγά δύο-δύο. Αφαιρέστε σε ένα πιάτο και ρίξτε αλάτι.
  3. Τηγανίστε τα κινέζικα ζυμαρικά σε άφθονο ζεστό λάδι λίγα κάθε φορά. Στεγνώστε σε χαρτί κουζίνας. Συγκεντρώστε τα πιάτα με τη σάλτσα ντομάτας, τα αυγά και τα κινέζικα ζυμαρικά.

Όταν πρόκειται για την προετοιμασία ενός γρήγορου πιάτου στο σπίτι, όταν χτυπάει η πείνα, δεν έχουμε πολύ χρόνο ή επειδή είναι απλά ένα παραδοσιακό πιάτο της γαστρονομικής μας κουλτούρας, πολλές φορές το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό είναι να προετοιμάσουμε ένα ζευγάρι τηγανητά αυγά (αν είναι ακόμα καλύτερα με τηγανητές πατάτες) και να έχετε ένα καλό ψωμί για να βυθίσετε στον κρόκο. Έλα,είναι σίγουρα μια πραγματική απόλαυση. Αλλά αυτό που θέλουμε με αυτήν τη συνταγή για τηγανητά αυγά με τραγανές χυλοπίτες είναι να σας δώσουμε μια άλλη επιλογή στην οποία το τηγανητό αυγό είναι ο πρωταγωνιστής, αλλά συνοδεύεται για να κάνει το πιάτο ακόμα πιο ολοκληρωμένο και πλούσιο.

Το αυγό είναι ένα από αυτά τα βασικά τρόφιμα που εκτός από το ότι είναι απαραίτητα στη διατροφή μας είναι εξαιρετικά ευπροσάρμοστα όταν πρόκειται για τη σόμπα. Παρεμπιπτόντως, είναι πολύ φθηνό, εύχρηστο και νόστιμο. Σας έχουμε ήδη δώσει μερικές από τις κορυφαίες συνταγές μας με αυτό το προϊόν, όπως γεμιστά αυγά σε σάλτσα , τα οποία δεν μπορούν να είναι πιο ολοκληρωμένα. το ένα με αυγά με αβοκάντο , το οποίο αρέσει σε όλους και περιέχει ένα από τα πιο απαιτητικά γαστρεντερικά φαγητά και θεωρούνται superfoods. ή μία από τις συνταγές που σας άρεσαν περισσότερο: αυτή των τουρκικών αυγών , τόσο πλούσια όσο και εξωτική. Και αυτό, υποσχόμαστε, είναι ακόμα στη γραμμή και είμαστε επίσης σίγουροι ότι θα το λατρέψετε και θα το κάνετε περισσότερες από μία φορές.

5 τροφές που έχουν περισσότερη πρωτεΐνη από ένα αυγό

Ένα βραστό αυγό περιέχει 6 γρ. πρωτεΐνης. Υπάρχουν όμως και άλλες τροφές που σου δίνουν περισσότερη πρωτεΐνη. Δες ποιες είναι και δώσε τους μια θέση…

Από το αυγό πρέπει να σας πούμε ότι είναι ένα πλήρες φαγητό με πολλές θρεπτικές ιδιότητες πολύ υψηλής αξίας, στην πραγματικότητα οι διατροφολόγοι και οι ειδικοί συμβουλεύουν να παίρνουν 3 έως 5 αυγά την εβδομάδα. Το βρώσιμο περιεχόμενο του αυγού σχηματίζεται από το λευκό, που αποτελείται κυρίως από νερό και πρωτεΐνες και τον κρόκο, που αποτελείται από νερό, πρωτεΐνες και λιπίδια. Μεταξύ των ιδιοτήτων του, έχει βιταμίνες όπως τα Α, Β2, Β12, Δ, Ε και Βιοτίνη καθώς και μέταλλα, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζουν ο φωσφόρος, το σελήνιο, ο σίδηρος, το ιώδιο ή ο ψευδάργυρος, βασικός για το σώμα μας.

Μεταξύ των κύριων οφελών, διαπιστώνουμε επίσης ότι είναι μια τροφή που συμβάλλει στην πρόληψη των καρδιαγγειακών παθήσεων και ότι περιέχει αντιοξειδωτικά – μέσω βιταμινών και ιχνοστοιχείων – απαραίτητα για την καλή λειτουργία του σώματος.