Χάστε βάρος ή χάστε λίπος, ποια είναι η διαφορά;

Χάστε βάρος ή χάστε λίπος, ποια είναι η διαφορά;

Χάστε βάρος ή χάστε λίπος, ποια είναι η διαφορά;

Ξεχάστε την κλίμακα και τις δίαιτες, το βάρος σας μπορεί να αυξηθεί ακόμα κι αν στην πραγματικότητα χάνετε λίπος. Δύο ειδικοί μας λένε γιατί το ποσοστό λίπους είναι το κλειδί και πάνω απ ‘όλα, μας διδάσκουν να δούμε τη διαφορά μεταξύ απώλειας βάρους και απώλειας λίπους.

Ζυγίζεστε κάθε μέρα και είστε απογοητευμένοι με το αποτέλεσμα κάθε μέρα; Μην ανησυχείτε, το βάρος σας μπορεί να υποστεί πολλές παραλλαγές κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ακόμα κι αν χάνετε βάρος, το αποτέλεσμα μπορεί να παρατηρηθεί νωρίτερα στο σώμα σας παρά στην κλίμακα. «Η κλίμακα δεν αντικατοπτρίζει ποτέ ποιοι είμαστε πραγματικά», λέει ο César Bustos, διευθυντής της Pronaf , ειδικοί σε προγράμματα διατροφής και σωματικής άσκησης . Σύμφωνα με αυτόν τον ειδικό, «μπορούμε να δούμε άτομα με το ίδιο βάρος και να είναι εντελώς αντίθετοι στη σωματική εμφάνιση και την υγεία». «Εάν θέλουμε πραγματικά να ανησυχούμε για κάτι, πρέπει να το κάνουμε για το υπερβολικό λίπος, σε σύγκριση με το ποσοστό μυϊκής μάζας και όχι για το βάρος», τονίζει.

Και είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι μιλούν για απώλεια βάρους χωρίς να λαμβάνουν υπόψη την απώλεια λίπους . Και το βάρος είναι ένας τόσο μεταβλητός παράγοντας που μπορεί να σας οδηγήσει άμεσα σε σύγχυση και απογοήτευση. «Χρησιμοποιούμε τους όρους απώλεια βάρους και απώλεια λίπους εναλλακτικά, αλλά είναι πολύ διαφορετικά πράγματα», λέει η ομάδα του KilosOut . Από μόνη της, μπορείτε να κάνετε μια ακραία δίαιτα που σας κάνει να χάσετε βάρος γρήγορα αλλά όχι λίπος και, στη συνέχεια, να ανακτήσετε δύο φορές περισσότερο.

να χάσετε βάρος ή να χάσετε λίπος

Βάρος ή λίπος;
Το βάρος σας αποτελείται από νερό, λίπος, μυς, οστά, όργανα … και όταν πρέπει να χάσουμε βάρος πρέπει να είναι κυρίως λίπος. Η απώλεια μυϊκής ή ακόμη και οστικής πυκνότητας θέτει σε κίνδυνο την υγεία μας. Εξ ου και η σημασία της αποφυγής θαυματουργών τύπων δίαιτας ή μαγικών λύσεων. «Αν θέλετε να χάσετε βάρος και να το διατηρήσετε, πρέπει να αλλάξετε τη ζωή σας και την προσέγγιση που έχετε σχετικά με το φαγητό», υπογραμμίζουν από το KilosOut.

«Ένα υπέρβαρο άτομο πρέπει να χάσει αυτό το υπερβολικό βάρος, όπου μεγάλο μέρος του οφείλεται στο συσσωρευμένο λίπος, αλλά υπάρχει επίσης συνήθως κατακράτηση υγρών και μια γενική ανισορροπία παράλληλα», επισημαίνουν από το KilosOut. «Κανονικά, ξεκινάμε μια ισορροπημένη δίαιτα χαμηλών θερμίδων και ξεχνάμε να είμαστε καθιστοί, γιατί το σώμα μας αποκτά αρνητική ενεργειακή ισορροπία βάρους / λίπους».

Όπως εξηγούν οι ειδικοί στο KilosOut, η σύνθεση του σώματός μας μας δίνει πληροφορίες σχετικά με τη σύνθεση λίπους του σώματός μας. «Το μη λιπαρό μέρος του σώματος ονομάζεται άλιπη μάζα και περιλαμβάνει μυ, νερό, οστά και όργανα. Όσο πιο άλιπη μάζα έχουμε, τόσο μεγαλύτερες μεταβολικές δαπάνες θα έχουμε σε ηρεμία, καθώς είναι το μέρος του σώματός μας που καίει θερμίδες όλη την ημέρα, έτσι ώστε το σώμα μας να λειτουργεί σωστά ». Η γνώση της σύνθεσης του σώματος θα μας βοηθήσει να σχεδιάσουμε τα σπορ και ένα διατροφικό σχέδιο με βάση την ανάγκη να χάσουμε λίπος, να χτίσουμε μυες ή και τα δύο.

Κοιλιά, δέρμα, στομάχι, κορμός, ομφαλός, γκρο πλαν, όργανο, άρθρωση, μέση, ανθρώπινο σώμα,

Αλλά να είστε πολύ προσεκτικοί με τις θαυματουργές δίαιτες, καθώς, όπως εξηγεί ο Bustos, « στην απώλεια βάρους το πρώτο πράγμα που συμβαίνει είναι η απώλεια υγρών , επομένως φαίνεται ότι παράγουν ένα γρήγορο αποτέλεσμα, αλλά αυτό που πραγματικά συμβαίνει είναι ότι ξεφουσκώνουμε» . Αλλά είναι προφανές ότι αν χάσουμε μόνο υγρό, θα επιστρέψει σε μας μόλις επανυδατωθούμε ή επιστρέψουμε στην προηγούμενη συνήθεια, η οποία μας οδήγησε σε υπερβολικό λίπος και βάρος. Οι χειρότερες επιπτώσεις από αυτές τις μεθόδους; Όπως τονίζει αυτός ο ειδικός, ότι «κάνουν το σώμα πιο ανθεκτικό και θα μας κοστίσει όλο και περισσότερο για να χάσουμε λίπος και βάρος».