Με τα μοντέρνα σεμινάρια coaching  και τα studios διαλογισμού που ανοίγουν σε όλη τη χώρα με μεγαλοστελέχη και διασημότητες που ορκίζονται πως ο διαλογισμός ή ο coach τους είναι το κλειδί για την επιτυχία, έρχετε αρχίσει να καλοβλέπετε τη στάση του Λωτού,αλλά μάλλον όχι φανατικά. Σου έχουμε 11 τρόπους κατά του στρες,χωρίς να γίνεις γκουρού!

Τι συμβαίνει λοιπόν αν απλά μισείτε το διαλογισμό;

Το να καθίσεις μόνος με τις σκέψεις σου δεν ταιριάζει σε όλους και σίγουρα και ένας «προπονητής ζωής» δεν έχει πάντα  το μαγικό κλειδί για όλους!

Το σημαντικό είναι να βρίσκετε τελικά έναν  τρόπο να χαλαρώσετε και να έρθετε σε επαφή με τον εαυτό και τα θέλω σας.

«μας αρέσει να είμαστε πολυάσχολοι,να υπερβαίνουμε τον εαυτό μας, και αυτό συνήθως  μπορεί να οδηγήσει σε άγχος και συναισθήματα συντριβής», λέει η Melissa Eisler, ιδρυτής των Mindful Minutes. «Τα μυαλά μας και τα σώματά μας συνεχώς δουλεύουν απασχολημένα από  ευθύνες και από το ένα αντικείμενο στο άλλο.

Για να αποφύγουμε  την εξάντληση – σωματική, ψυχολογική, συναισθηματική και να παρουσιάζουμε τον καλύτερος εαυτός μας στους διάφορους ρόλους που παίζουμε στη ζωή, είναι σημαντικό να πάρουμε χρόνο για να ηρεμήσουμε το ακούραστο μυαλό».

Ορίστε απλοί τρόποι για να χαλαρώσετε το στρες, αν δε διαλογέζεστε ή δεν κάνετε σεμινάρια ή συνεδρίες. (θυμήσου! Βοηθά και η μαύρη σοκολάτα!)

1.Χτύπα,για το καλό μια στάση γιόγκα!   

Μη φοβάσαι δεν πας για Γκουρού ,  άλλα πολλές στάσεις γιόγκα  μπορούν να ηρεμήσουν έναν ανήσυχο μυαλό.

«Η εστίαση στην αναπνοή σας και η αύξηση των ενδορφινών σας συχνά βοηθά στην αντιμετώπιση του άγχους», λέει ο Eisler και προτείνει κάποιες από τις στάσεις στις φωτογραφίες.

 

2. Γίνε δημιουργική!

Πιάσε ένα κουτί Crayolas και ένα χαρτόνι κι άρχισε δουλειά!  Δραστηριότητες όπως η ζωγραφική μπορούν να σας βοηθήσουν να ηρεμήσει το μυαλό σας,σε κατάσταση ζεν !

«Eίναι γνωστή η ανακούφιση από το στρες ζωγραφίζοντας», λέει η Sonya LeClair, ιδρυτής του The Reluctant Enthusiast. «Με την προσοχή σας σε ένα σημείο όπως το χαρτί, σας επιτρέπεται να εστιάσετε σε αυτό που συμβαίνει στη στιγμή και όχι στις ανησυχίες σας». Εκτός από την απελευθέρωση του εσωτερικού σας καλλιτέχνη, αυτές οι  δραστηριότητες βοηθούν επίσης να αφήσετε εέυθερο το εσωτερικό σας παιδί, με μεγαλύτερη δημιουργικότητα και φαντασία – και λιγότερο άγχος.Αν θες και δε σου φτάνει το χαρτί,απλώσου και στον τοίχο!

3.Μιλήστε στον εαυτό σας
Ναι, αλήθεια! Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε πρόσφατα , η αυτο-ομιλία στο τρίτο προσώπο (τί να έχει η  Εύη  σήμερα? ρωτάς τον εαυτό σου σαν να είναι κάποιος τρίτος ! είναι ένας εύκολος τρόπος για να μειώσετε τα έντονα αρνητικά συναισθήματα, όπως το άγχος.

Το να μιλάς στον εαυτό σου «θα μπορούσε να αποδειχθεί χρήσιμο για την προώθηση της ρύθμισης των συναισθημάτων σου στην καθημερινή ζωή», γράφουν οι συγγραφείς της μελέτης. Έτσι, την επόμενη φορά που θα περάσετε κάτι ιδιαίτερα απαιτητικό, προσπαθήστε να μιλήσετε δυνατά σαν να συμβουλεύατε έναν φίλο! (διάβασε εδώ )

4.Χτυπηθείτε στο γυμναστήριο
Μια σκληρή προπόνηση μπορεί να φαίνεται το αντίθετο του διαλογισμού, αλλά μπορεί να έχει το ίδιο αντι-στρες αποτελέσματα στον εγκέφαλό σας! «Η τακτική σωματική άσκηση είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να ανανεώσετε, να επαναφορτίσετε και να επανασυνδέσετε τα κομάτια στο χάος της καθημερινής σας ζωής», λέει ο LeClair.

«Οι μελέτες δείχνουν ότι η άσκηση βελτιώνει τη διάθεσή σας, ενισχύει τη δημιουργικότητα και συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο ασθενειών και βελτιωμένη μακροβιότητα». Είναι επίσης μια σημαντική και συχνά παραβλεφθείσα παρέμβαση στη βελτίωση της ψυχικής υγείας.

 

5.Βγείτε έξω
Σε περίπτωση που χρειάζεστε μια δικαιολογία για να φύγετε από το γραφείο σε μια ιδιαίτερα αγχωτική ημέρα, σκεφτείτε το εξής: Οι ερευνητές στην Ιαπωνία διαπίστωσαν ότι η βόλτα σε ένα πράσινο περιβάλλον βοηθά στην χαμηλότερη κορτιζόλης (ΟΡΜΟΝΗ ΤΟΥ ΣΤΡΕΣ), χαμηλότερο παλμό και χαμηλότερη αρτηριακή πίεση, καθώς και μεγαλύτερη δραστηριότητα του παρασυμπαθητικού συστήματος και χαμηλότερη δραστηριότητα συμπαθητικού συστήματος.

Με άλλα λόγια, φέρνει την πολυπόθητη «ψύχρα» ( όπως λέμε ψυχραιμία!) στις αντιδράσεις σας . «Ο χρόνος στη φύση συμβάλλει επίσης στη μείωση του μηρυκασμού, που είναι η αδιάκοπη επανάληψη όλων όσα είνα (νομίζουμε)ι λάθος στον εαυτό μας και τη ζωή μας», λέει ο LeClair. «Το να «αναμασάς», δεν είναι ούτε χρήσιμο ούτε υγιές και είναι γνωστός παράγοντας κινδύνου για ψυχικές ασθένειες».

6.Ακούστε μουσική
Είναι σχεδόν φυσικά αδύνατο να  μπλοκάρεις ακούγονατς Beyoncé, Φουρέιρα ,Bruno Mars ή Ed Sheeran. Σοβαρά,η επιστήμη το υποστηρίζει!

Σύμφωνα με μια μελέτη του 2013, η ακρόαση της μουσικής βοηθά στη μείωση των επιπέδων της κορτιζόλης της ορμόνης του στρες, και γι ‘αυτό τείνετε να είστε πιο χαλαροί όταν αξαφανίζεστε απ’τον κόσμο με ένα ακουστικό!

Πιάστε τη λίστα αναπαραγωγής «Mood Boosters» του Spotify !

7. Κάντε έναν περίπατο
Εάν η ιδέα να καθίσετε με τις σκέψεις σας σας κάνει να νιώσετε λίγο φαγούρα, αρπάξτε το σκυλί σας (ή τους φίλους σας) και κάντε μια βόλτα  στη γειτονιά. «Το περπάτημα στη φύση συνδέεται επίσης με σημαντικά χαμηλότερη κατάθλιψη, λιγότερο στρες και βελτιωμένη αίσθηση ευεξίας», λέει ο LeClair.

«Στην πραγματικότητα, οι άνθρωποι που είχαν περάσει πρόσφατα αγχωτικά συμβάντα της ζωής, όπως ο θάνατος ενός αγαπημένου προσώπου, ο  χωρισμός ή η ανεργία, ανέφεραν μια ιδιαίτερα βελτιωμένη ώθηση στη διάθεση μετά από υπαίθριους ομαδικούς περιπάτους. «

8.Βρείτε  σέξυ χρόνο
Ένας οργασμός την ημέρα κρατά το στρες μακριά! Σύμφωνα με τον Simon Rego, ο PSYD, ένας γνωστικός ψυχολόγος συμπεριφοράς, ο συνδυασμός των διαφορετικών σωματικών αισθήσεων που βιώνει το σώμα σας κατά τη διάρκεια του σεξ μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε.

Στην πραγματικότητα φαίνεται να είναι ένας συνδυασμός παραγόντων  για ανακούφιση από το στρες  «, δήλωσε ο ABC News «η βαθύτερη αναπνοή, η σωματική άσκηση, η αφή, η απελευθέρωση των ενδορφινών, η κοινωνική σύνδεση. Όλα αυτά μπορούν να θεωρούνται άλλες «πίστες» , αλλά όλα μαζί τα βρίσκεις σε μια σεξουαλική συνεύρεση. «Σίγουρα καλύτερα από το να μένεις καθισμένος, σιωπηλά, για 20 λεπτά!

 

9.Αρχίστε ημερολόγιο!
Πάρτε το στρες σας από το κεφάλι σας και βάλτε το σε ένα ημερολόγιο. Η  γραφή,είναι πράξη και συμβάλλει στην τόνωση των τμημάτων του αριστερού τμήματος του εγκεφάλου, που μπορούν να συμβάλουν στη δημιουργικότητα.

Επιπλέον, η τοποθέτηση των στρεσογόνων σκέψεών σας σε ένα κομμάτι χαρτί σας επιτρέπει να τα αναγνωρίσετε και να τα διευκρινίσετε, γεγονός που θα βοηθήσει στην ανακούφιση της συναισθηματικής έντασης.

10.Κάνε κάτι ευγενικό
Κρατώντας την πόρτα για κάποιον ή πληρώντας για τον καφέ ενός ξένου μπορεί να φαίνεται σαν μια ανιδιοτελής πράξη, αλλά όπως αποδεικνύεται, η ευγένεια σε άλλους μπορεί να σας ωφελήσει επίσης.

Η σφυρηλάτηση των κοινωνικών συνδέσεων μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του στρες και η εστίαση στην ευημερία κάποιου άλλου θα σας βοηθήσει να ξεφύγετε από το δικό σας μυαλό και τις σκοτούρες του.

11.Γελάστε δυνατά
Όταν όλα τα άλλα αποτύχουν, πετάξτε ένα παλιό επεισόδιο του «Παρά πέντε» και αφήστε τον εαυτό σας να σκάσει στα γέλια.

Εκτεταμένη έρευνα υποστήριζει το γέλιου ως πηγή ανακούφισης από το στρες. Υπάρχει καλύτερος τρόπος να χαλαρώσετε από ό, τι  γελώντας!

Έτσι,καθημερινές απλές συνήθειες σου αλλάζουν τη ζωή,χωρίς να γίνεις τελικά Γκουρού!

Φιλικά,www.igynaika.gr

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here