5 συμβουλές για να αυξήσετε την ευτυχία σας αυτό το φθινόπωρο & συνταγή

5 συμβουλές για να αυξήσετε την ευτυχία σας αυτό το φθινόπωρο & συνταγή

Καθώς ετοιμάζω τον γιο μου για την προσχολική ηλικία , απολαμβάνοντας τις προάλλες μια στιγμή για τον εαυτό μου, συνειδητοποίησα ότι ένιωσα λίγο πεσμένη.
Δεν είναι να απορεί κανείς. Το «επίσημο» τέλος του καλοκαιριού και η αρχή του φθινοπώρου είναι μια από τις πιο δραστικές μεταβάσεις που βιώνουμε όλο το χρόνο.
Οι μέρες είναι αισθητά μικρότερες, τα παιδιά επιστρέφουν στο σχολείο και ο καιρός αλλάζει. Ψυχρότερες μέρες σημαίνει ότι τα δέντρα σύντομα θα αλλάζουν χρώματα και θα αφήσουν τα φύλλα τους για να προετοιμαστούν για έναν άλλο χειμώνα.

Και ενώ μου αρέσει η εποχή, και όλη η ομορφιά της, θα παραδεχτώ, όλες αυτές οι αλλαγές έχουν έναν τρόπο να με πετάξουν από το καλοκαιρινό παιχνίδι μου.

Λοιπόν, τι να κάνει ένα κορίτσι, μια γυναίκα φθινοπωρινή;
Ακολουθούν πέντε συμβουλές για να διατηρήσετε την ευτυχία σας ζωντανή αυτό το φθινόπωρο:

1. Πρώτον, απλώς αναγνωρίστε ότι εσείς και ο κόσμος γύρω σας βρίσκεστε σε μετάβαση. Μερικές φορές έχουμε παγιδευτεί τόσο στην τρέλα του back-to-school ή back-to-work που δεν συνειδητοποιούμε καν ότι κάθε άλλο ζωντανό πράγμα βιώνει έναν ανεμοστρόβιλο αλλαγής αυτή τη στιγμή. Λάβετε λοιπόν ένα διάλειμμα πέντε λεπτών σήμερα για να σκεφτείτε όλες τις αλλαγές που συμβαίνουν. Στη συνέχεια, πάρτε μερικές βαθιές ανάσες και ξέρετε ότι όλα θα πάνε καλά. Επειδή θα πάνε.

2. Βγείτε στη φύση όσο το δυνατόν περισσότερο. Ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλος ή νέος είσαι, το να αποχαιρετάς το καλοκαίρι μπορεί να είναι δύσκολο. Είμαστε πλάσματα της φύσης και ευδοκιμούμε στον ήλιο και όταν είμαστε έξω. Έτσι, καθώς οι μέρες αρχίζουν να γίνονται συντομότερες και ο αέρας αρχίζει να γίνεται πιο δροσερός, βρείτε ένα σημείο για να γιορτάσετε αυτήν την εποχή του χρόνου, βγαίνοντας έξω και απολαμβάνοντας τους τελευταίους μήνες του ήλιου πριν έρθει ο χειμώνας.

3. Βρείτε κάτι για να σας ενδυναμώσει. Τώρα περισσότερο από ποτέ πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα στερεό καθημερινό πρόγραμμα στη θέση του για να σας βοηθήσει. Η άσκηση ευγνωμοσύνης πχ για πέντε λεπτά κάθε πρωί κάνει θαύματα που σας κρατούν ισορροπημένους και ζωντανούς, ώστε να μπορείτε να απολαύσετε τη σεζόν. Συνδυάστε το με να βγείτε στη φύση και θα είστε πιο δυνατοί και πιο ισορροπημένοι από ποτέ.

4. Μην αφήνετε την πρακτική της γιόγκα ή την άσκηση ρουτίνας να ξεγλιστρά. Αυτή την εποχή του χρόνου μπορούμε εύκολα να αισθανόμαστε συγκλονισμένοι με όλα τα έργα, τις εκδηλώσεις και άλλα πράγματα που αναβάλουμε μέχρι το φθινόπωρο. Όμως, η παράλειψη της άσκησης θα σας φέρει εκτός ισορροπίας ακόμη περισσότερο, προγραμματίστε το πρώτα. Σας δίνω άδεια.

5. Τρώτε φαγητά θρεπτικά. Ενώ η φύση μας ρίχνει ένα πέπλο σκιάς κάθε χρόνο, ξέρει επίσης τι είναι καλύτερο για εμάς και πάντα μας το προσφέρει. Χορταρικά, λαχανικά και βολβοί που αναπτύσσονται έξω ή στο έδαφος διατηρούν φυσική ενέργεια μέσα τους. Έτσι, τρώγοντας αυτούς τους πολύτιμους λίθους της «σεζόν» σημαίνει ότι τρέφετε τον εαυτό σας με τα σωστά τρόφιμα, τώρα.

Για να ξεκινήσετε, ρίξτε μια ματιά σε αυτήν την απλή, αλμυρή συνταγή λαχανικών muffin !

veggie_muffins

Μίνι Veggie Muffins
Συστατικά:
1 φλιτζάνι λαχανικά, τριμμένο ή ψιλοκομμένο (προτάσεις: καρότα, κολοκυθάκια, πιπεριές, κρεμμύδια)
2 αυγά, χτυπημένα
2 φλιτζάνια κινόα ή  αλεύρι ολικής
½ φλιτζάνι μαϊντανό, ψιλοκομμένο
1 φλιτζάνι αμύγδαλο ή γάλα ρυζιού
Πρέζα θαλασσινό αλάτι
veggie_muffins

Εκτέλεση:

1. Προθερμάνετε το φούρνο στους 190.
2. Ανακατέψτε το αλεύρι και το αλάτι σε ένα μπολ.
3. Φτιάξτε μια λακουβίτσα, προσθέστε αυγά, λαχανικά και μαϊντανό.
4. Ανακατέψτε ελαφρά, προσθέστε σταδιακά γάλα. Αυτό υποτίθεται ότι είναι άμορφο, οπότε μην το δουλεύετε πολύ σκληρά!
5. Απλώστε με το Κουτάλι σε ένα δίσκο τα μίνι muffin αφού το λιπαίνετε ελαφρά με λάδι ή βούτυρο.
6. Ψήστε για 12-15 λεπτά.
7. Αφαιρέστε και αφήστε το να ηρεμήσει για 10 λεπτά και μετά σερβίρετε με λάδι καρύδας.