5 υγιεινές συνήθειες που αυξάνουν το βάρος σου

5 υγιεινές συνήθειες που αυξάνουν το βάρος σου

5 υγιεινές συνήθειες που αυξάνουν το βάρος σου

Ένας τρόπος για να απαλλαγείς από τα περιττά κιλά είναι να υιοθετήσεις υγιεινές συνήθειες. Αυτό, καμιά φορά όμως, μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα. Κάποιες υγιεινές συνήθειες αντί να ρίξουν τον αριθμό της ζυγαριάς, τον ανεβάζουν. Για δες…

Να υιοθετήσεις υγιεινές συνήθειες για να δεις ουσιαστική αλλαγή. Ποιες, όμως, από τις συνήθειες που θεωρούμε υγιεινές είναι στην πραγματικότητα και ποιες τελικά μπορούν να ανεβάσουν – και όχι να ρίξουν – τον αριθμό της ζυγαριάς; Για τσέκαρε…

Επιλέγεις Smoothie αντί φυσικού χυμού

Περισσότερα φρούτα, περισσότερες βιταμίνες και ενέργεια. Τι μπορεί να πάει στραβά σε αυτή τη συνταγή της επιτυχίας;

Ρίξε μία πιο προσεκτική ματιά στις πρώτες ύλες που χρησιμοποιείς και υπολόγισε περίπου τις θερμίδες που προσθέτει στη σιλουέτα σου αυτό το ποτήρι γεμάτο από χρώμα και γεύση. Σε αντίθεση με τον φυσικό χυμό, ένα smoothie μπορεί να αγγίξει ακόμα και τις 600 θερμίδες, κάτι που, όπως καταλαβαίνεις, δεν σε αδυνατίζει, ειδικά αν δεν το απολαύσεις μόνο του, αλλά με τη συνοδεία επιπλέον φαγητού.

Το παρακάνεις με τα υγιεινά σνακ

Το ότι μία μπάρα δημητριακών με αποξηραμένα φρούτα ή βρώμη έχει λίγες θερμίδες, δεν σημαίνει ότι μπορείς να φας όσες θες.

Για την ακρίβεια, μπορείς, αλλά δεν πρέπει, αν προσπαθείς να χάσεις βάρος. Σύμφωνα με αρκετούς ειδικούς, τα λεγόμενα υγιεινά σνακ μπορεί εύκολα να παρασύρουν ακόμα και τον πιο πιστό στο πρόγραμμα του. Και αυτό, γιατί τα τρόφιμα που διαφημίζονται ως “υγιεινά” όχι μόνο είναι λιγότερο χορταστικά, αλλά ξεγελούν και το μυαλό ότι δεν θα μεγαλώσουν τον αριθμό στη ζυγαριά.

Είσαι αρνητική σε όλα τα λιπαρά

Δεν κάνουν όλα τα λιπαρά. Το ξέρεις. Απλά, όταν κάνεις δίαιτα, τα λιπαρά είναι η τελευταία λέξη που θες να ακούς. Ξανασκέψου το!

Τα καλά λιπαρά είναι σύμμαχος σου. Ενεργοποιούν το μεταβολισμό σου, προσφέρουν στον οργανισμό σου τα απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία και σε χορταίνουν για μεγάλο χρονικό διάστημα. Την επόμενη φορά, λοιπόν, που θα βάλεις στην ίδια ζυγαριά το αβοκάντο με ένα κομμάτι πίτσα, δες τι από τα υπόλοιπα δεδομένα σου προσφέρει το καθένα.

Έχεις “κόψει” εντελώς τα γλυκά

Μπορεί όσο βρίσκεσαι σε δίαιτα να καταφέρνεις να αντισταθείς σε οτιδήποτε γλυκό, όμως, ένα είναι σίγουρο: μόλις ολοκληρώσεις το πρόγραμμα σου και πετύχεις το στόχο σου, θα ενδώσεις από την πρώτη μέρα.

Πρόβλημα. Οι υπερβολικοί περιορισμοί δεν οδηγούν ποτέ σε καλό. Δοκίμασε να φας ένα κομματάκι μαύρης σοκολάτας. Θα ικανοποιήσεις τον ουρανίσκο σου με έναν πιο υγιεινό τρόπο.

Συμπυκνώνεις τα γεύματα σου

Υπολογίζεις τις θερμίδες που σου προσθέτει το κάθε πιάτο και, επειδή δεν προλαβαίνεις να φας πέντε γεύματα την ημέρα, τα μαζεύεις σε μικρότερα.

Λάθος. Μέγα. Ο μεταβολισμός σου αρχίζει να κοιμάται, υπολειτουργεί και τελικά τις ίδιες καύσεις δεν εκτελεί.