H ακτιβίστρια Jane Fonda »πρωτοστατεί» στην πρώτη εξ’ ολοκλήρου βιώσιμη συλλογή του Gucci.

H ακτιβίστρια Jane Fonda »πρωτοστατεί» στην πρώτη εξ’ ολοκλήρου βιώσιμη συλλογή του Gucci.Σε μια gender-neutral καμπάνια με σήμα κατατεθέν ένα δεντρόσπιτο μέσα σε μια μεγαλούπολη

Επιμέλεια: Κατρίνα Πίτρακκου

Είναι η νέα καμπάνια της Gucci, και ναι δεν περιμέναμε τίποτα λιγότερο από τον Alessandro Michele.

Για να δώσει ένα μεγαλύτερο νόημα στη νέα του καμπάνια αφιερωμένη στην πρώτη του εξ’ ολοκλήρου βιώσιμη συλλογή του ιταλικού brand, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου »επιστράτευσε» την αγέραστη Jane Fonda.

Η άλλοτε μούσα του Χόλιγουντ, και νυν ακτιβίστρια για τα ζώα και το περιβάλλον, έχει άλλωστε καταπιαστεί πολύ ενεργά με το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής και αποφεύγει να φοράει νέα ρούχα που επιβαρύνουν και βλάπτουν τον πλανήτη. Στην τελευταία απονομή των Όσκαρ φόρεσε παλιό της φόρεμα, ενώ διαδηλώνοντας στην Ουάσινγκτον με ένα κόκκινο παλτό δήλωσε πως αυτή ήταν και η τελευταία της αγορά. Και σ’ αυτό το κάλεσμα που τόσο πολύ αντιπροσωπεύει τις αρχές και τον αγώνα της ανταποκρίθηκε άμεσα.

Gucci campaign

Gucci campaign

Για την καμπάνια λοιπόν του ιταλικού οίκου, η Jane Fonda ποζάρει με new retro κρεμ κοστούμι, κίτρινα sneakers, shopping logo τσάντα και το τελευταίο της κοντό κούρεμα σε γκρι πλατινέ απόχρωση. Η 82χρονη ηθοποιός μαζί με μια ομάδα από influencers της νεότερης γενιάς, που μάχονται με τον τρόπο τους για το περιβάλλον, Lil Nas X, King Princess, Miyavi, David de Rothschild ποζάρουν μόνοι μπροστά σε ξύλινα σκαλάκια, παράθυρα, σκαλωσιές και κλαριά, ενώ λίγο πιο πίσω ορθώνονται ουρανοξύστες.

Gucci campaign

Πρόκειται για το ντεμπούτο της πρώτης sustainable σειράς του οίκου, με τίτλο Gucci Off the Grid που περιλαμβάνει ρούχα και αξεσουάρ ουδέτερου γένους. Κάθε κομμάτι της συλλογής δημιουργήθηκε από ανακυκλωμένα, βιολογικά υλικά, παλιότερα κομμάτια και ένα πρωτοποριακό νάυλον περιβαλλοντικής συνείδησης.  

Στόχος του Michele και σ’ αυτή την καμπάνια να διαδώσει το μήνυμα και να επικοινωνήσει μέσα από την μόδα την ανάγκη διάσωσης του πλανήτη.  Η νέα του καμπάνια έχει σκηνικό ένα παραδοσιακό δεντρόσπιτο σε μεγαλούπολη και όπως λέει ο ίδιος υπογραμμίζει «το διάλογο μεταξύ των ανθρώπων». Η φωτογράφιση έγινε στο Λος Αντζελες πριν από την εξάπλωση του κορωνοϊού και το lockdown.

«Φαντάστηκα ότι θα μπορούσαμε να χτίσουμε ένα δενδρόσπιτο στο κέντρο της πόλης, όλοι μαζί, όπως τα παιδιά που παίζουν στο πάρκο. Επειδή όλοι μας πρέπει να χτίσουμε αυτό το σπίτι ή να ανακαλύψουμε ότι ο πλανήτης μας υπάρχει, ακόμη και όπου φαίνεται ότι δεν είναι εκεί, ή είναι μακριά», δήλωσε σχετικά ο Michele.

Στο σχετικό φιλμάκι ηχεί το κομμάτι I can see clearly now.