Επίπεδη κοιλιά: Οι μύθοι που τελικά δεν ισχύουν και φυσικά δεν σε βοηθούν

Επίπεδη κοιλιά: Οι μύθοι που τελικά δεν ισχύουν και φυσικά δεν σε βοηθούν

Επίπεδη κοιλιά: Οι μύθοι που τελικά δεν ισχύουν και φυσικά δεν σε βοηθούν

Η επίπεδη κοιλιά είναι στόχος, όποιο μήνα ή χρονιά διανύουμε, όποια θερμοκρασία και αν έχει έξω. Συγκαταλέγεται πάντα ανάμεσα στα New Year’s Resolutions και πολύ καλά κάνεις. Για αυτό, ψάχνεις συμβουλές, κόλπα, δίαιτες, ειδικά σχεδιασμένα διατροφικά προγράμματα. Επειδή, λοιπόν, όποιος ψάχνει, ακόμα και μερικά πράγματα που δεν ισχύουν βρίσκει, σου έχουμε συγκεντρώσει τους πιο συχνούς μύθους γύρω από την απόκτηση επίπεδης κοιλιάς που πρέπει να γνωρίζεις, γιατί – εμπιστεύσου με – δεν σε βοηθούν. Voila!

Οι ασκήσεις κοιλιακών είναι ο μοναδικός τρόπος
Και πάνω που είσαι έτοιμη να αυξήσεις τα ροκανίσματα των κοιλιακών σου και να μην αφήσεις κανέναν μυ στην περιοχή της κοιλιάς αγύμναστο, πέφτεις πάνω σε αυτό το άρθρο. Πάρε μία βαθιά ανάσα. Το ότι η αύξηση της μυϊκής μάζας μειώνει το λίπος είναι δεδομένο. Από την άλλη, κανείς δεν μπορεί να σου εξασφαλίζει ότι όσο πιο πολλές επαναλήψεις ασκήσεων κάνεις, τόσο πιο εύκολα θα αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά. Για να καταφέρεις το τελευταίο, χρειάζεται να εξαφανίσεις πρώτα το λίπος που “κρύβει” τους γυμνασμένους σου κοιλιακούς με έναν συνδυασμό σωστής διατροφής, αερόβιας άσκησης και μυϊκής ενδυνάμωσης.

Οι υδατάνθρακες είναι εχθρός σου
Το έχεις διαβάσει πολλές φορές. Αν, όμως, δεν έχεις δυσανεξία στη γλουτένη και το αλεύρι, τότε οι ακατέργαστοι υδατάνθρακες μπορούν να αναδειχθούν σε συμμάχους σου στην προσπάθεια να εξαφανίσεις το επίμονο λίπος από την περιοχή της κοιλιάς. Όπου “ακατέργαστοι υδατάνθρακες” βάλε δίπλα τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως, το καστανό ρύζι ή το μπασμάτι. Θα γεμίσεις τον οργανισμό σου με φυτικές ίνες, θα συμβάλλεις στην ορθή λειτουργία του εντέρου, θα αισθανθείς χορτάτη για μεγάλο χρονικό διάστημα και τελικά θα αδυνατίσεις.

Όλες οι λιπαρές τροφές δεν έχουν θέση στο μενού σου
Άλλη μία συμβουλή που αποδεικνύεται μύθος. Υπάρχει μία πολύ σημαντική διάκριση ανάμεσα στις λιπαρές τροφές, σε εκείνες που είναι πλούσιες σε καλά λιπαρά και σε εκείνες που απλά ανθυγιεινές. Τις δεύτερες τις ξεχνάς. Όσον αφορά την πρώτη κατηγορία, τα καλά λιπαρά σε χορταίνουν και ενεργοποιούν το μεταβολισμό του ταχύτατα. Για αυτό, κράτησε στο διατροφικό σου πλάνο το βουτυρώδες αβοκάντο και τον χορταστικό σολομό.

Για ένα διάστημα θα φας το λιγότερο δυνατόν
Πολλοί πιστεύουν ότι ο μόνος τρόπος για να χάσεις βάρος και να αποκτήσεις μια επίπεδη κοιλιά είναι να μην τρως τίποτα. Κάτι τέτοιο είναι όχι μόνο αναποτελεσματικό αλλά και επικίνδυνο για την υγεία σου. Είναι προτιμότερο να επισκεφτείς έναν πτυχιούχο διαιτολόγο – διατροφολόγο για να δημιουργήσεις ένα πλάνο με ασφάλεια και σωστά γεύματα.

Τα light προϊόντα είναι η σωτηρία σου
Μπορεί να ρίχνουν τις θερμίδες που καταναλώνεις ημερησίως και να “αναγκάζουν” το σώμα σου να “τραφεί” με το λίπος του, όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να διαβάσεις προσεκτικά την ετικέτα ενός τροφίμου. Κάθε άλλο. Η “κρυμμένη” ζάχαρη και τα συντηρητικά παραμονεύουν…

(*πηγή φωτογραφιών: iStock)