Easy Home Yoga Guide και πρακτικές για αρχάριους

Easy Home Yoga Guide και πρακτικές για αρχάριους

Easy Home Yoga Guide και πρακτικές για αρχάριους

Ο πιο πλήρης οδηγός για αρχάριους που θέλουν να ξεκινήσουν γιόγκα, στο σπίτι: ό, τι πρέπει να γνωρίζετε, περιορισμοί και συμβουλές, τις εφαρμογές και τα προφίλ που πρέπει να ακολουθήσετε


Easy Home Yoga Guide και πρακτικές για αρχάριους

Η γιόγκα έχει γίνει ένας από τους πιο δημοφιλείς κλάδους για να διατηρεί το σώμα και το μυαλό σε φόρμα. Υπάρχουν πολλοί δάσκαλοι γιόγκα που προσφέρουν ζωντανά μαθήματα μέσω του Instagram. Επίσης, οι εφαρμογές και οι πλατφόρμες που προσφέρουν ανοιχτές συνεδρίες, εκτός από τον μεγάλο αριθμό βίντεο που έχετε στο IGTV ή στο YouTube. Η προσφορά των μαθημάτων είναι πολύ μεγάλη, οπότε φαντάζουμε ότι αν δεν έχετε κάνει ποτέ γιόγκα θα είστε κάπως χαμένοι. Ti χρειάζομαι? Ποιοn παρακολουθώ; Τι εφαρμογή χρησιμοποιώ; Σε αυτό το άρθρο απαντάμε σε όλες αυτές τις ερωτήσεις.

  • Εξασκηθείτε χωρίς παπούτσια σε ένα ευχάριστο περιβάλλον.

  • Αποφύγετε να τρώτε τουλάχιστον μιάμιση ώρα πριν από την άσκηση.

  • Τι πρέπει να κάνετε για γιόγκα στο σπίτι;

    Αυτό είναι ό, τι χρειάζεστε, τι πρέπει να προετοιμάσετε και τι πρέπει να ξέρετε για να κάνετε γιόγκα στο σπίτι με άνεση και ασφάλεια:

    ΓΙΟΓΚΑ ΧΑΛΑΚΙ

    Είναι η πιο σημαντική και η μόνη επένδυση που προτείνουμε να κάνετε. Τα χαλάκια γυμναστικής δεν είναι καλά για τη γιόγκα: είναι πολύ κοντά, γλιστρούν και κυλούν. Η εξάσκηση με ένα συγκεκριμένο στρώμα γιόγκα είναι σαν ένας άλλος κόσμος, θα σας επιτρέψει όχι μόνο να απολαύσετε την εξάσκηση στο έπακρο, αλλά θα σας αποτρέψει από το να γλιστρήσετε και να βλάψετε τον εαυτό σας. Πού να το αγοράσετε. Στο yogaes.com και το yogaye.com έχετε χαλάκια από 13 € και θα τα στείλουν στο σπίτι σας εντός 1 έως 7 ημερών.

  • ΑΞΕΣΟΥΑΡ

    Εκτός από το χαλί, συνιστούμε να έχετε ένα ζευγάρι μαξιλάρια στο χέρι (για να καθίσετε σε διαλογισμό ή να κάνετε ορισμένες στάσεις) και μια κουβέρτα (για να καθίσετε ή να καλύψετε τον εαυτό σας κατά τη διάρκεια της χαλάρωσης). Για ορισμένες πρακτικές, μπορεί να είναι χρήσιμο να έχετε μια ζώνη υφάσματος και ένα μπλοκ γιόγκα (μπορείτε να τα παραγγείλετε στους ιστότοπους που προτείνουμε).

    ΤΑ ΡΟΥΧΑ

    Φορέστε άνετα και αναπνεύσιμα ρούχα αλλά καλύτερα προσαρμοσμένα, καθώς, αν όχι, θα σας ενοχλεί όταν κάνετε συγκεκριμένες στάσεις, ειδικά τις ανεστραμμένες. Ξεκινήστε την εξάσκηση με μια μπλούζα που μπορείτε να βγαλετε όταν ζεσταθείτε και επανατοποθετήστε την στο τελευταίο μέρος για να αποφύγετε να κρυώσετε.

  • ΕΞΑΣΚΗΘΕΙΤΕ ΧΩΡΙΣ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ

    Όχι μόνο επειδή είναι απίστευτα ευχάριστο και θα σας προσφέρει ένα μασάζ ποδιών, αλλά επειδή είναι απαραίτητο για να αποφύγετε την ολίσθηση και να έχετε δύναμη και ισορροπία στις στάσεις του σώματος. Με κάλτσες δεν θα νιώσετε το ίδιο.

    ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

    Για να εξασκηθείτε στη γιόγκα, είναι σημαντικό ο χώρος να είναι ευχάριστος για εσάς, το φως να μην είναι δυνατό, να υπάρχει αερισμός και να έχετε ό, τι χρειάζεστε για την προπόνηση.

    Η ΩΡΑ

    Εξαρταται ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ. Υπάρχουν εκείνοι που λατρεύουν να εξασκούνται τα πρωινά και εκείνοι που προτιμούν τα απογεύματα. Ή απλώς εξασκείστε όταν μπορείτε. Με ένα βίντεο μπορείτε να κάνετε την πρακτική σας όταν σας ταιριάζει καλύτερα. Το σημαντικό είναι ότι προσπαθείτε πάντα να ακολουθείτε το ίδιο πρόγραμμα και ότι επιλέγετε μια ώρα της ημέρας όταν κανείς δεν σας ενοχλεί.

    ΜΗΝ ΤΡΩΤΕ ΠΡΙΝ

    Προσπαθήστε να μην τρώτε τουλάχιστον μιάμιση ώρα πριν από την άσκηση, ώστε να μην αισθάνεστε άβολα σε ορισμένες θέσεις και η ενέργειά σας δεν είναι στην πέψη αλλά στην πράξη. Όσον αφορά την ενυδάτωση, πίνετε πριν, κατά τη διάρκεια εάν το χρειάζεστε και, πάνω απ ‘όλα, μετά. Το πόσιμο νερό, ένας φυσικός χυμός ή ένα kombucha είναι τέλειο μετά από μια πρακτική γιόγκα.

    ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΑ ΟΡΙΑ ΣΑΣ

    Γνωρίζουμε, οι γιόγκι κάνουν απίστευτες πόζες ειδικά στο Instagram. Αυτό είναι εμπνευσμένο, αλλά δεν είναι το ζητούμενο της γιόγκα. Εάν δεν θέλετε να τραυματιστείτε ή να απογοητευτείτε και να σταματήσετε, είναι απαραίτητο να κάνετε πρακτικές προσαρμοσμένες στο επίπεδό σας. Στη γιόγκα υπάρχει μια βασική αρχή, η Ahimsa, ότι όλοι οι ασκούμενοι, συμπεριλαμβανομένων των εκπαιδευτικών, πρέπει να σέβονται: καμία επιθετικότητα απέναντι στον εαυτό σας κατά τη διάρκεια της πρακτικής. Στις στάσεις γιόγκα πρέπει να αισθάνεστε άνετα, όχι να υποφέρετε.

    Έχετε ψυχολογικό ή άλλον περιορισμό;

    Υπάρχουν τόσα πολλά στυλ γιόγκα και τόσες πολλές προσαρμογές μπορούν να γίνουν, που σχεδόν όλοι μπορούν να κάνουν γιόγκα. Ακολουθούν ορισμένες πιθανές παθολογίες, περιορισμοί ή απλώς αμφιβολίες:

    Δεν είστε ευέλικτοι. Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός ή πρόβλημα για την πρακτική της γιόγκα. Η πρακτική γιόγκα είναι για το πώς βελτιώνεται η ευελιξία. Πάντα θα βρείτε εναλλακτικές λύσεις για τις πόζες ή ευκολότερες επιλογές μέχρι να βελτιωθείτε.

  • Είστε υπέρβαροι . Επίσης, δεν είναι πρόβλημα η πρακτική της γιόγκα. Μπορείτε να ξεκινήσετε με ένα πιο απαλό, πιο ήρεμο στιλ, όπως Hatha, Yin Yoga ή Restorative. Αλλά αν σας ταιριάζει, στυλ όπως το Vinyasa ή η Hot Yoga μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε το μεταβολισμό σας και να κάψετε θερμίδες.

    Έχετε κοινά απλά προβλήματα στο σώμα. Η γιόγκα είναι ιδανική για τη βελτίωση της κινητικότητας των αρθρώσεων και τη μείωση του πόνου. Μπορείτε να ξεκινήσετε να δοκιμάζετε ένα απαλό στιλ όπως το Restorative Yoga ή το Anusara Yoga εάν έχετε κάποια παθολογία που μειώνει την κινητικότητά σας.

    Έχετε ινομυαλγία . Στη συνέχεια, η γιόγκα είναι επίσης εξαιρετική για εσάς, καθώς θα βελτιώσει την κινητικότητά σας, τη διάθεσή σας και την αυτοεκτίμησή σας. Δοκιμάστε μέχρι να βρείτε το στυλ και τον δάσκαλο με τον οποίο συνδέεστε καλύτερα. Η αρχή Hatha Yoga, Restorative, Iyengar ή Anusara μπορεί να είναι καλές επιλογές.

    Είσαι έγκυος . Αρχικά ρωτήστε τον γιατρό σας. Εάν δεν έχετε κάνει ποτέ γιόγκα, τότε η πρόταση είναι να εγγραφείτε σε μια ειδική τάξη Γιόγκα για εγκύους. Θα σας βοηθήσουν πολύ να φροντίσετε τον εαυτό σας και να προετοιμάσετε το σώμα και το μυαλό σας για τον τοκετό και να μεταφέρετε την εγκυμοσύνη σας καλύτερα.

    Έχετε άγχος , στρες ή κατάθλιψη. Η γιόγκα θα σας βοηθήσει να διαχειριστείτε καλύτερα αυτά τα συναισθήματα. Να ηρεμήσετε εάν έχετε άγχος και να αυξήσετε τον ζωτικό τόνο σας εάν έχετε κατάθλιψη. Σε γενικές γραμμές, θα σας βοηθήσει να απομακρυνθείτε από αρνητικά συναισθήματα και σκέψεις, να ισορροπήσετε το νευρικό σας σύστημα και να σας γεμίσει με ηρεμία και γαλήνη.

    Είναι πολύ απαλό για μένα. Αυτό συμβαίνει επειδή δεν έχετε δοκιμάσει στυλ όπως Vinyasa, Ashtanga, Rocket ή Jivamutki Yoga, τα οποία είναι εξαιρετικά απαιτητικά και φυσικά απαιτητικά. Με αυτά τα στυλ γιόγκα θα ορίσετε και τον τελευταίο μυ του σώματός σας και θα κάνετε στάσεις που θα φαίνονται απίστευτες, εκτός από το να λειτουργεί και το μυαλό σας και οι περιοριστικές σκέψεις σας

  •  Easy Home Yoga Guide και πρακτικές για αρχάριους

    Τι στυλ να επιλέξετε

    Υπάρχουν πολλά στυλ γιόγκα, από το πιο χαλαρωτικό όπως το Yin Yoga, μέχρι το πιο αθλητικό όπως το Ashtanga. Συνιστούμε να ξεκινήσετε με μαθήματα Hatha Yoga για αρχάριους, Yin Yoga ή Restorative Yoga εάν η φυσική σας κατάσταση είναι χαμηλή. Και ενδιάμεσο Hatha Yoga και Vinyasa Yoga ή Power Yoga για αρχάριους εάν είστε σε καλή φυσική κατάσταση.

    Συνδεθείτε με τον δάσκαλο και το στυλ

    Ανεξάρτητα από το πόσο απίστευτο είναι αυτό το στυλ της γιόγκα, ανεξάρτητα από το πόσο ικανός είναι ο δάσκαλος, εάν δεν συνδεθείτε μαζί τους, εάν «δεν σας φτάσουν», δεν πρόκειται να κολλήσετε στη γιόγκα. Είναι σημαντικό να κάνετε μαθήματα με αρκετούς δασκάλους και διαφορετικού στυλ για να δείτε ποιος είναι δικός σας και ποιος δάσκαλος σας φαίνεται εμπνευσμένος

    Προφίλ και εφαρμογές για αρχάριους

    Εδώ μπορείτε να βρείτε συγκεκριμένα μαθήματα γιόγκα για αρχάριους. Υπάρχουν δωρεάν και πληρωμένα μαθήματα.

  • Είμαστε ενθουσιασμένοι από αυτές τις εφαρμογές για να αποκτήσουμε σχήμα στο σπίτι: Yoga, Yoga for Beginners, Prenatal Yoga, Hiit, 7 Minutes and Barre. Με την εφαρμογή Yoga for Beginners μπορείτε να παρακολουθήσετε βίντεο μύησης Hatha, Vinyasa και Restorative Yoga. Θα λατρέψετε τα μαθήματα (υπάρχουν τόσα πολλά) και την ποιότητα των βίντεο και είναι πολύ εύκολο να τα παρακολουθήσετε. Επιπλέον, μπορείτε να τα επιλέξετε για τη διάρκεια που σας ταιριάζει εκείνη τη στιγμή, υπάρχουν από 15 λεπτά. Κατεβάστε το εδώ .

  • XUAN LAN

    Τόσο στο προφίλ Instagram  όσο και στο κανάλι της στο YouTube και στον ιστότοπό της μπορείτε να βρείτε συγκεκριμένες δωρεάν τάξεις, ζωντανά ή ηχογραφημένα, για αρχάριους.

  •  

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Tara Stiles ❤️ (@tarastiles)

  • Αγαπάμε το ρέον, ομαλό και φυσικό στυλ αυτού του γνωστού αμερικανικού μοντέλου που έγινε καθηγήτρια γιόγκα. Δημιουργός της Strala Yoga, «ένας τρόπος ύπαρξης, μετακίνησης και θεραπείας» , με τα δικά της λόγια, η Tara είναι πρωτοπόρος και φαινόμενο στα κοινωνικά δίκτυα. Ακόμα κι αν είστε αρχάριος, δεν θα σας κοστίσει να ακολουθήσετε τις πρακτικές του και, επιπλέον, έχει πολλά για αρχάριους, για να κοιμηθούν καλύτερα, να ξεκινήσουν την ημέρα καλά, να απαλλαγούν από το άγχος, να τονίσουν αυτοπεποίθηση… έχει πολλά !

  •  

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Somos Gaia (@yoga_en_gaia)

  • Σε αυτήν την αμερικανική πλατφόρμα θα βρείτε τα πιο απίστευτα μαθήματα γιόγκα με τους καλύτερους δασκάλους της στιγμής, από τους Meghan Currie έως MC Yogi, Ashley Galvin, Patrick Beach ή Dylan Werner. Ιδανικό για όλους τους τύπους επαγγελματιών, από αρχάριους έως προχωρημένους. Υπάρχουν επίσης μαθήματα γυμναστικής, πιλάτες και διαλογισμού. Ο λογαριασμός IG του είναι εξαιρετικά εμπνευσμένος. Η πλατφόρμα και η εφαρμογή πληρώνονται αλλά έχετε μια δωρεάν δοκιμαστική περίοδο.

  •  

    View this post on Instagram

     

    A post shared by inspirity (@inspirity.life)

  • Αυτή η μοναδική και εμπνευσμένη πλατφόρμα ταξιδιού σε όλο τον κόσμο μέσω γιόγκα και διαλογισμού προσφέρει ζωντανά μαθήματα μέσω του καναλιού του YouTube με τον Pilar de Gonzalo, @thenatural yogi . Μας αρέσει γιατί μπορείτε να βρείτε Hatha (κλασική γιόγκα), Vinyasa (κινείται), Yin Yoga (ένα πολύ χαλαρωτικό στυλ) και μαθήματα διαλογισμού που είναι ιδανικά για αρχάριους.

  •  

    View this post on Instagram

     

    A post shared by ELLE España (@elle_spain)