Οι νέοι σχεδιαστές παρουσιάζουν τις μάρκες τους σχεδόν αποκλειστικά στο Instagram, και για πολλούς από εμάς, το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αντικαταστήσει πλήρως τα ψώνια!
Στην πραγματικότητα, όμως, υπάρχει μια μεγάλη απόσταση μεταξύ των κόσμων της μόδας και της τεχνολογίας
Ο Timo Weiland που είχε σχεδιάσει την ομώνυμη ετικέτα του με τους Donna Kang και Alan Eckstein , το συνειδητοποίησε αυτό με τον φίλο του Noah Gellman. «Παρατηρήσαμε ότι έχει εμφανιστεί ένα μεγάλο χάσμα μεταξύ της βιομηχανίας λιανικής πώλησης μόδας και της παγκόσμιας Silicon Valley», λέει ο Gellman. «Παρά τη διαθεσιμότητα εκπληκτικών νέων τεχνολογιών και καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων, δεν καταλάβαμε γιατί η βιομηχανία της μόδας δεν υιοθετούσε αυτές τις καινοτομίες ή δεν προσάρμοζε  τις επιχειρήσεις «.
Ένας λόγος μπορεί να είναι ότι οι «tech people» και οι «άνθρωποι της μόδας» μιλούν ουσιαστικά διαφορετικές γλώσσες. Οι κόσμοι τους είναι πολύ διαφορετικοί: η τεχνολογία είναι (τουλάχιστον παραδοσιακά) αντικειμενική και απλή, ενώ η μόδα είναι υποκειμενική, καλλιτεχνική και συναισθηματική. Οι Weiland και ο Gellman ήξεραν ότι υπήρχε ένας τρόπος για να μικρύνουν οι διαφορές. Η λύση τους είναι το THE LEAD ( http://the-lead.co/), που ο Gellman περιγράφει ως «τη γέφυρα» μεταξύ των κοινοτήτων μόδας και τεχνολογίας.
Ο τρόπος είναι φιλοξενώντας εκδηλώσεις από τον κλάδο της μόδας, της τεχνολογίας και της λιανικής πώλησης και σχεδιάζοντας μεγάλες «συνόδους κορυφής» μόδας για να φέρει σε επαφή σημαντικές μάρκες, εταιρείες τεχνολογίας επόμενης γενιάς και περισσότερους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτούς τους χώρους.

Η επόμενη μεγάλη «διάσκεψη κορυφής» του Lead είναι στις 24 Οκτωβρίου και οι Weiland και Gellman μετατοπίζουν την προσοχή στις μάρκες που κινούν τα νήματα 50 από αυτές , για να είμαστε ακριβείς! (Μάθε περισσότερα εδώ) !
 «Πολύ απλά, ο στόχος αυτής της συνάντησης είναι να αποκαλύψει τα όσα έρχονται στη Μόδα και την Τεχνολογία και να βοηθήσει αυτή την κοινότητα να προχωρήσει», λέει ο Gellman.
Οι ερευνητικές εταιρείες για αυτόν τον κατάλογο χρειάστηκαν αρκετούς μήνες. Οι αναλυτές μας επικεντρώθηκαν σε ιδιωτικές εταιρείες και τη δράση τους μέσω της καινοτομίας, της εμπορευματοποίησης, της ενημέρωσης των μέσων ενημέρωσης, του ανταγωνισμού, της ομάδας, της ευκαιρίας στην αγορά και της δημιουργίας επενδυτών «.

 

Και οι 50 από αυτές τις μάρκες θα εκπροσωπούνται από τους σχεδιαστές, τα στελέχη τους και / ή τους διευθύνοντες συμβούλους στη σύνοδο κορυφής του Lead, όπου θα συμμετέχουν σε ομιλίες, συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης, συζητήσεις σε ομάδες και δομημένη δικτύωση. «Κατανοώντας αυτή την ομάδα ανερχόμενων αστέγων, οι ηγέτες σε ολόκληρο τον κλάδο μπορούν να εξαγάγουν τις βέλτιστες πρακτικές, να εφαρμόσουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα και να προβλέψουν τις προσδοκίες των καταναλωτών», λέει ο Gellman.
“Foremost 50” :
Allbirds
American Giant
Away
BaubleBar
Bombas
Bombfell
Brooklinen
Carbon38
Chubbies
Cotopaxi
Curology
Dia&Co
Draper James
Drunk Elephant
Eloquii
Everlane
Fashion Nova
Frank and Oak
Function of Beauty
Glossier
GOAT
Greats
Harry’s
Knot Standard
Kopari Beauty
Kuiu
M.Gemi
Madison Reed
Memebox Corporation
Milk Makeup
Ministry of Supply
Moda Operandi
Naadam
Outdoor Voices
Parachute Home
Primary
Qalo
Rebag
Rockets of Awesome
Stadium Goods
Stance
TechStyle
The Black Tux
The RealReal
ThirdLove
True Botanicals
Untuckit
Warby Parker
Zenni Optical