Σίγουρα είμαστε αντίθετες στην απεργία πείνας !

Ιδού λοιπόν, μερικά υγιεινά, «εμφανίσιμα»-χορταστικά σνακ ,σε μικρές ποσότητες ή σε μεγαλύτερες ως γεύμα ! 

(δες μετά συνταγές εδώ )

 

1) Αραβική πίτα με αβοκάντο, μουστάρδα και λαχανικά

2) Smoothie με φρούτα (μήλο, αχλάδι, βατόμουρα) και γάλα αμυγδάλου ή γιαούρτι

3) Γιαούρτι με ξηρούς καρπούς, μπανάνα, βρώμη και φυστικοβούτυρο

4) Σάντουιτς από ψωμί ολικής ή πίτα με τυρί κρέμα, ρόκα και σολομό

5) Σπιτική Πίτσα: Εύκολη και πεντανόστιμη! Ένα κομμάτι (με αλεύρι ολικής), σάλτσα ντομάτας, κασέρι και λαχανικά περιέχει ασβέστιο, βιταμίνη Β για εγρήγορση, βιταμίνη C για καλή απορρόφηση του σιδήρου και ενίσχυση του ανοσοποιητικού και αντιοξειδωτικά!

6) Ένα σακουλάκι δημητριακά ολικής αλέσεως , αποξηραμένα φρούτα, ωμά κι ανάλατα αμύγδαλα και καρύδια, που είναι θρεπτικό αλλά και απολαυστικά!

7) Σάντουιτς με ομελέτα ή φυστικοβούτυρο, μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη ή στο κλασσικό προσθέτεις μαρούλι και ντομάτα!

8) Σαλάτα με λίγη πρωτεΐνη, π.χ. κοτόπουλο ή τόνο! Με λίγο τριμμένο τυρί και μερικά κρουτόν γιαμ γιαμ !

9) Muffins Καρότου με Βρώμη !

10) Μπάρες Δημητριακών με Σοκολάτα!

11) Σπιτικό Παστέλι με Μέλι.

12) Παγωτό μπανάνα ή φράουλα #wow ! ( 1 μπανάνα ή 1 φλ φράουλες, ¼ φλ γάλα χαμηλών λιπαρών ή αμυγδάλου ή καρύδας ή γιαούρτι, 1-2 κσ καβουρδισμένα αμύγδαλα, 1 κσ τριμμένη κουβερτούρα)

(δες κι εδώ κι εδώ )

 

www.igynaika.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here