Επιμέλεια Εύη Βισβάρδη

Fashion post-corona-Πώς ο Covid-19 και το Lockdown θα επηρεάσουν τις τάσεις της μόδας;

Χωρίς να έχουμε μια πασαρέλα πεζοδρομίων για να παρουσιάσουμε τα ρούχα μας στην καραντίνα, οι λάτρεις της μόδας τώρα αντιμετωπίζουν τα ρούχα σπιτιού ως διέξοδο για δημιουργικότητα. Με τις σελίδες Instagram που είναι αφιερωμένες στην ενδυμασία από το σπίτι (δείτε:@wfhfits,) και την αυξανόμενη δημοτικότητα των hashtags όπως #goingnowherebutfuckitimgettingdressed, τα κοινωνικά μέσα γίνονται ένα επιμελημένο καταφύγιο μοντέρνων ανθρώπων με μάσκες προσώπου, συνολάκια για το σαλόνι μας και πολύχρωμες παντόφλες.

Fashion under Covid-19: The measures brands can takeΠώς θα αναπτυχθούν αυτές οι τάσεις καραντίνας και, επιπλέον, τι θα συμβεί στη μόδα μετά τον covid19 ;

 

View this post on Instagram

 

GREAT IDEA TO TUCK THE TEE INTO THE SWEATS FOR THAT “NOBODY’S LOOKING”-DEFYING POLISH @chellstephen

A post shared by Working From Home Fits (@wfhfits) on

Χρειάζεται μια κρίση για να σχηματιστεί μια τακτική και η μόδα δεν αποτελεί εξαίρεση. Μερικά από τα καλύτερα σχέδια γεννήθηκαν με αγώνα. Η Coco Chanel δημιούργησε γυναικεία ρούχα από πλαστικά υφάσματα, όταν τα υλικά ήταν σπάνια κατά την περίοδο του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, όπως ανδρικά εσώρουχα φανέλας. Αυτό οδήγησε σε μια τεράστια μετατόπιση των γυναικείων ενδυμάτων από συγκρατημένους κορσέδες σε άνετη ενδυμασία, καθιστώντας την Chanel την καινοτόμο μάρκα.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας της ισπανικής γρίπης του 1918, οι χειρουργικές μάσκες προσώπου έγιναν βασικά είδη που φοριούνταν πάντοτε, τόσο σε εσωτερικούς όσο και σε εξωτερικούς χώρους, λόγω της ανάγκης για προστασία τους. Η μόδα της δεκαετίας του 1930 και του 40 προήλθε από μια εποχή πολιτικής αναταραχής και μελλοντικής αβεβαιότητας. Οι δημιουργικές προσπάθειες ανακατασκευής έγιναν μορφές έκφρασης σε αυτούς τους καιρούς περιορισμού.

πολύχρωμες παντόφλες, covid 19 τάσεις μόδας, μάσκες προσώπου, πώς θα επηρεάσει η κορώνα τις τάσεις της μόδας, Πώς το Covid-19 Lockdown θα επηρεάσει τις τάσεις της μόδας μας;

Οι χάρτες «Escape and Evade» εκτυπώθηκαν σε ανθεκτικό μετάξι κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1940 για να κρύβονται εύκολα, με ρούχα στρατιωτών.

File:Office of Strategic Services Silk Escape and Evasion Map.jpg ... Αυτοί οι χάρτες στη συνέχεια επαναχρησιμοποιήθηκαν για την παραγωγή ειδών ένδυσης μετά τον Β ‘Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν τα υφάσματα εξακολουθούσαν να διανέμονται. Ομοίως, η κρίση στην οποία βρισκόμαστε τώρα, αναμφίβολα θα ξεκινήσει μια αλλαγή στον τρόπο ερμηνείας της μόδας. Όπως το αποτέλεσμα των παγκόσμιων πολέμων και των πανδημιών του παρελθόντος, θα πρέπει επίσης να επικεντρωθούμε στην ποιότητα έναντι της ποσότητας, στην πρακτικότητα έναντι της ματαιοδοξίας.

“Είναι ένα κάλεσμα αφύπνισης για εμάς τόσο ως καταναλωτές όσο και για τη βιομηχανία στο σύνολό της. Η απειλή που αντιμετωπίζει αυτή η πανδημία είναι μια έκκληση για δράση για τη βιομηχανία της μόδας να επιβραδυνθεί, να απομακρυνθεί από τη μαζική παραγωγή και να αλλάξει κατεύθυνση, προτού προκύψει ένα ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα.”

 

Η Sara Maino, αναπληρωτής αρχισυντάκτης της Vogue Italia και directora de Vogue Talents, δήλωσε πρόσφατα: «Δεν σεβόμαστε τον πλανήτη μέχρι τώρα και κατά κάποιο τρόπο αυτή η [πανδημία] είναι ένα μήνυμα και δυστυχώς είναι ένα πολύ, πολύ βαρύ μήνυμα. Έπρεπε να γίνει αλλαγή. Όλοι πίστευαν ότι η αλλαγή θα συνέβαινε σταδιακά, αλλά αυτό δεν ισχύει. Η αλλαγή πρέπει να γίνει τώρα και να γίνει γρήγορα »(Vogue, 2020). Με τόσα πολλά μυαλά ενωμένα με μια αίσθηση συντροφιάς και, για μια φορά, ο χρόνος είναι στα χέρια μας, το κλείδωμα μας προσέφερε την ευκαιρία να επιστρέψουμε στους καμβάδες μας.

πολύχρωμες παντόφλες, covid 19 τάσεις μόδας, μάσκες προσώπου, πώς θα επηρεάσει η κορώνα τις τάσεις της μόδας, Πώς το Covid-19 Lockdown θα επηρεάσει τις τάσεις της μόδας μας;

 @wfhfits
πολύχρωμες παντόφλες, covid 19 τάσεις μόδας, μάσκες προσώπου, πώς θα επηρεάσει η κορώνα τις τάσεις της μόδας, Πώς το Covid-19 Lockdown θα επηρεάσει τις τάσεις της μόδας μας;

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ

Μετά την κρίση έρχεται γιορτή. Μπορεί σήμερα να μαγειρεύουμε , αλλά η μεθυσμένη χαρά της ανάκτησης της ελευθερίας μας, μόλις τελειώσει όλο αυτό θα μπορούσε επίσης να είναι αντίστοιχη με εκείνη των προηγούμενων κρίσεων. Η ζωή θα είναι μια τεχνοτροπική ζάλη με πολυσύχναστους δρόμους, ενθουσιώδη πάρτι κτλ.

Όπως και τα σχέδια «New Look» που απελευθερώνουν του Christian Dior μετά τον Β ‘Παγκόσμιο Πόλεμο, το Fashion post-corona θα μπορούσε να ακολουθήσει τη μορφή αυτή με πολύχρωμα υφάσματα, μινιμαλιστικά σχήματα και απεριόριστες σιλουέτες. Η διαφορά από τις πρόσφατες τάσεις, ωστόσο, θα βρίσκεται στα αλλαγμένα μυαλά μας. Πιθανότατα θα νιώθουμε τόσο κουρασμένοι όσο και ανακουφισμένοι.

Μια αίσθηση επείγοντος, να αξιοποιήσουμε στο έπακρο την υγεία, την ελευθερία, τη ζωτικότητα μας και ελπίζοντας ότι μπορεί να ανακάμψει η Γη μας, η εικόνα μας θα είναι πολύ χαμηλότερα στον κατάλογο προτεραιοτήτων μας. Θα μπορούσαμε λοιπόν να θέλουμε εύχρηστα, ανθεκτικά αντικείμενα – πολύτιμος χρόνος δεν θα σπαταληθεί.

 

View this post on Instagram

 

Fun fact pants stand for Pants Are Necessary To get a sick wfh fit off Sir!!!!!!!!!!!!

A post shared by Working From Home Fits (@wfhfits) on

 Αλλά ίσως αυτό το παγκόσμιο κλείσιμο θα έχει ένα πλεονέκτημα: η διακοπή της βιομηχανίας μόδας θα μπορούσε να προκαλέσει την αίσθηση της συνειδητοποίησης στους αγοραστές για το πραγματικά άχρτηστο να είσαι ένας άπληστος οπαδός της τάσης. Ίσως γνωρίζαμε, αλλά δεν αναγνωρίσαμε πραγματικά το γεγονός ότι η ζωή και η κοινωνία, όπως γνωρίζουμε, είναι εύθραυστη, ότι είμαστε τυχεροί που έχουμε τα θεμελιώδη στοιχεία – υγεία, οικογένεια, σπίτια, φαγητό – παρά το The Z *** Dress ή Holmes Bradigan .

Τώρα, αναγκαστήκαμε να το αναγνωρίσουμε. Θα πρέπει να επενδύσουμε σε πιο απαραίτητα αγαθά και να είμαστε πιο δημιουργικοί με αυτά που έχουμε ήδη. Αυτό σημαίνει μια πιθανή επιστροφή δεξιοτήτων ραψίματος, κατασκευασμένα προιόντα για να διαρκούν παρά προϊόντα φτιαγμένα για ένα λεπτό και δημιουργικές ιδέες.

 

View this post on Instagram

 

IF U SAY @katambroziak THREE TIMES BEETLEJUICE AND FANCIS BACON APPEAR. THAT’S A LITTLE KNOWN FACT FROM ME TO U

A post shared by Working From Home Fits (@wfhfits) on

Το ρολόι θα πρέπει να γυρίσει πίσω στη μαζική παραγωγή αντικειμένων μιας χρήσης (και αυτές οι δύσκολες στιγμές θα αφήσουν δυστυχώς πολλές μάρκες να στο δρόμο). Έχουμε ήδη δει παγκόσμια κλειστά καταστήματα, πτώσεις στις τιμές των μετοχών, ακυρώσεις επίδειξης μόδας και αναβολή εκδηλώσεων. Θα υπάρξει τεράστιο ανασχηματισμός, επανεκκίνηση ολόκληρου του κλάδου. Για να παραμείνουν επιπλέουσες, οι επωνυμίες και βιώσιμες. Αυτό αφήνει και τη δική μας δημιουργικότητα, να μεγαλουργήσει.

Όταν αποσυναρμολογείται ο πίνακας κανόνων, τα πάντα κινούνται αλλιώς. Η μόδα θα μπορούσε να επιστρέψει στη βασική της ομορφιά, μια έκφραση της ατομικότητας. Και στη διαδικασία αυτή, μπορούμε να ελπίζουμε ότι η Γη μας θα είναι σε θέση να θεραπευτεί περισσότερο.

Η Cressi Sowerbutts είναι φοιτητής επικοινωνίας μόδας με έδρα το Λονδίνο και το Νόριτς. Παθιασμένος με τη βιωσιμότητα και τη μόδα, στοχεύει να συγχωνεύσει τα δύο, επισημαίνοντας ότι μπορείτε ταυτόχρονα να γιορτάσετε τόσο τη μόδα όσο και το περιβάλλον.

Instagram: @cressiclaire