Το σλόγκαν της διαφήμισης λέει: «Είτε τα μαλλιά σας είναι σε κοινή θέα είτε όχι, αυτό δεν επηρεάζει πόσο σας ενδιαφέρει η φροντίδα τους». Η ίδια η Amena Khan, η οποία είναι makeup artist , αλλά συνηθίζει να φορά hijab, δίνει σε όλη της την επαγγελματική πορεία συμβουλές ομορφιάς σε γυναίκες που καλύπτουν το κεφάλι τους για θρησκευτικούς λόγους.

 Κι έγραψε ιστορία με την L’Oréal Paris UK, ως η πρώτη γυναίκα που φορά το hijab για μία διαφημιστική εκστρατεία για μαλλιά.

Η Amena Khan στη διαφημιστική εκστρατεία της Elvive, για τη συλλογή προϊόντων περιποίησης μαλλιών Nutri-Gloss φορώντας μουσουλμανική μαντήλα

Η L’Oréal Paris επέλεξε την Amena και άλλες προσωπικότητες του Ηνωμένου Βασιλείου για να εκπροσωπήσουν την Elvive, για τη συλλογή προϊόντων περιποίησης μαλλιών Nutri-Gloss.

Όπως δήλωσε η ίδια: «Για μένα, τα μαλλιά μου είναι μια επέκταση της θηλυκότητάς μου, μου αρέσει να κάνω διάφορα χτενίσματα, μου αρέσει να χρησιμοποιώ προϊόντα περιποίησης και μου αρέσει να μυρίζουν ωραία. Τα μαλλιά μου είναι έκφραση του ποια είμαι».

Η Amena φορούσε μαντήλα στις δημόσιες εμφανίσεις της από τα 20 χρόνια της, αλλά επεσήμανε ότι αποκαλύπτει τα μαλλιά της, όταν είναι στο σπίτι ή με την οικογένειά της. «Θα πρέπει να αναρωτηθείτε – γιατί νομίζετε ότι οι γυναίκες που δεν δείχνουν τα μαλλιά τους, δεν τα φροντίζουν;», ήταν το ερώτημα που έθεσε στη βρετανική Vogue και συνέχισε: «Το αντίθετο θα ήταν ότι όλες όσες δείχνουν τα μαλλιά τους, τα φροντίζουν μόνο και μόνο γιατί φαίνονται. Αυτή η νοοτροπία όμως, περιορίζει την αυτονομία και την αίσθηση της ανεξαρτησίας μας».

Διάβασε πιο κάτω τί συνέβη !

Επιπλέον, η Amena ελπίζει ότι η ένταξή της στις εκπροσώπους της L’Oréal Paris ως ένα μοντέλο που φοράει hijab, θα εμπνεύσει νέες γυναίκες που προτιμούν να καλύψουν το κεφάλι τους. «Μεγαλώνοντας», είπε η Amena, «δεν θα μπορούσα να ασπαστώ το ευρωκεντρικό casting που κυριαρχεί στα Μέσα Ενημέρωσης. Νομίζω ότι μία τέτοια εκστρατεία θα μου δώσει μία πιο έντονη αίσθηση ότι ανήκω εδώ»

Όμως η Amena Khan τελικά φέτος εγκαταλείπει την εκστρατεία της L’Oreal μετά την αντίδραση του Ισραήλ!

Το μουσουλμανικό μοντέλο εγκατέλειψε μια μεγάλη εκστρατεία της μάρκας ομορφιάς, μετά την δημοσίευση των μέσων ενημέρωσης από  tweets της το 2014, στα οποία επικρίνει τον πόλεμο του Ισραήλ στη Γάζα.

Η Amena Khan, η οποία διαχειρίζεται το blog μόδας Pearl Daisy, έγινε το μοναδικό μοντέλο της L’Oreal  στην καμπάνια περιποίησης μαλλιών της, λιγότερο από μία εβδομάδα πριν.

Οι μπλόγκερ και οπαδοί της μόδας στο Twitter είχαν λατρέψει την ένταξη της στην  L’Oreal αλλά …