Το 2017 ήταν ένα μεταμορφωτικό έτος για την ομορφιά.   

Οι Kylie Jenner, Glossier και Pat McGrath Labs μας έδειξαν τη δύναμη των κοινωνικών μέσων για την οικοδόμηση μιας μάρκας στην ψηφιακή εποχή για την ομορφιά. Οι αξιόλογες συνεργασίες ( οι Gigi Hadid x Maybelline, Balmain x L’Oreal και Nars x Man Ray ) απέδειξαν ότι, όταν πρόκειται για ομορφιά, δύο μυαλά ( ή ομάδες ) δουλεύουν καλύτερα από ένα!

 

Εν τω μεταξύ, η δημοτικότητα των μη επεμβατικών δερματικών θεραπειών ανέβηκε στα ύψη, και ένα πλήθος φανταστικών νέων τεχνολογιών – πολλές από αυτές από τη Νότια Κορέα – κέρδισαν λεγεώνες οπαδών γαι την ομορφιά.

Έπειτα, βέβαια, ξεκίνησε η μάρκα ομορφιάς που υποστηρίζεται από την LVMH της Rihanna, η Fenty, η οποία με τη σειρά της άλλαξε την ομορφιά. Το 2018 μας έχει πολλές εκπλήξεις!

 

 

Παρακάτω περιγράφονται τα πέντε βασικά παγκόσμια κινήματα  για να μεταμορφώσουν την ομορφιά σας στο νέο έτος.

Το 2017, η ζήτηση για πρωτοποριακά προϊόντα φροντίδας δέρματος και μακιγιάζ της Κορέας ( μάσκες  με βλέννα από κάκτους και σαλιγκάρι, κρεμώδη συμπαγή μαξιλάρια και ισχυρά υβριδικά επιθέματα ) συνέχισαν να ανεβαίνουν, με τις πωλήσεις να αυξάνουν στο 66% παγκοσμίως, σύμφωνα με τη Larissa Jensen εκτελεστική διευθύτρια και αναλυτή της βιομηχανίας ομορφιάς στο NPD. Η ζήτηση για τη λεγόμενη K- ομορφιά (Κορέα) δεν παρουσιάζει ενδείξεις επιβράδυνσης, χάρη στην αυξανόμενη τάση “υαλοειδούς δέρματος” – δηλαδή το δέρμα που φαίνεται έντονα ημιδιαφανές.

 

 

Ωστόσο, η K- ομορφιά είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει έναν σκληρό ανταγωνισμό από την J-beauty την επόμενη χρονιά. “Μεγάλο μέρος της  K- ομορφιάς προέρχεται αρχικά από την Ιαπωνία”, εξηγεί η Anna-Marie Solowij, πρώην διευθύντρια ομορφιάς της Vogue και συνιδρυτής της εξειδικευμένης επιχείρησης λιανικής Beauty Mart. “Με μια αγωνιώδη οικονομία και τη Νότια Κορέα να επενδύει στην ομορφιά της Ε & Α, η Κ-ομορφιά έκλεψε το προσκήνιο. Τώρα, με την ανάκαμψη της οικονομίας της Ιαπωνίας, θα επανακάμψει.

 

 

Το κίνημα ευεξίας για την ομορφιά έχει μεταμορφώσει την προσέγγισή μας στη σωματική, πνευματική και πνευματική ευεξία. Τώρα, πρόκειται να φέρει επανάσταση στην προσέγγισή μας στην ομορφιά. Υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία ότι ορισμένα συστατικά – είτε αυτά είναι τοπικά είτε έχουν απορροφηθεί – έχουν αρνητικές συνέπειες για την υγεία και οι επιστήμονες έχουν βάλει τα προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας κάτω από το μικροσκόπιο. Μάρκες όπως η Tata Harper, η Goldfaden MD και η Goop οδηγούν το κίνημα.                     

 

Ο όρος “καθαρό” για την ομορφιά δεν πρέπει να συγχέεται με το “φυσικό”, έναν όρο που επικρίνεται ευρέως για την αμφισημία του. “Τα προϊόντα και τα εμπορικά σήματα που είναι απαλλαγμένα από επιβλαβή συστατικά θεωρούνται « καθαρά », εξηγεί ο Jensen. Αυτό περιλαμβάνει τις σιλικόνες, τα parabens και τα θειικά άλατα (ειδικά τα SLS).”Πολλά φυσικά εμπορικά σήματα το κάνουν,αλλά ένα εμπορικό σήμα μπορεί να είναι« καθαρό »,χωρίς να είναι « φυσικό »»

 

 

Η Margaret Mitchell, διευθύντρια  αγοράς του Space NK, προσθέτει ότι “η επιθυμία για “καθαρό” δύσκολα περιορίζεται στον “φυσικό” καταναλωτή ομορφιάς!

“Ενώ η κορεατική επιρροή μπορεί να εξακολουθεί να τροφοδοτεί τη γέννηση νέων τάσεων και προιόντων ( αρώματα, αμπούλες, overnighters ) το 2018 θα δει αντίστροφα ένα κίνημα ομορφιάς που έχει να κάνει με την απλούστευση αποφεύγοντας τα προϊόντα πολλαπλών χρήσεων.

 

 

 

 

Ποιά είναι η διαφορά μεταξύ των multitaskers νέων προιόντων και των προκατόχων τους;

Σκευάσματα! Η νέα παλίρροια των τεχνολογικά προηγμένων προιόντων ομορφιάς ξεδιπλώνει τα 3-σε-1 με έναν τρόπο που δεν έχει γίνει πριν! Η Sarah Coonan, επικεφαλής της ομορφιάς της Liberty, λέει ότι αυτό οδήγησε σε μάρκες όπως η Lixir:

“Το Universal Emulsion, που είναι μια κρέμα ημέρας, κρέμα ημέρας με αστάρι, ήταν ένα μεγάλο ατου φετοσ.”

Η Lisa Payne,  συντάκτης ομορφιάς στο Stylus, συμφωνεί: “Η εκτόξευση του Lixir και η χιονοστιβάδα επιρροής του δίνει τη χαριστική βολή σε περίπλοκες,αλλά και συνηθισμένες συσκευασίες ρουτίνας ομορφιάς. Το 2018, οι καταναλωτές θα είναι πιο ενθουσιασμένοι από τα εμπορικά σήματα που πωλούν ένα συμπαγές φάσμα προϊόντων που υποστηρίζουν την απλότητα και την ευκολία. “

 

Κι όμως !Τα προϊόντα θα καταπολεμήσουν τη ρύπανση!

Το επόμενο κύμα δερματικών επιδρομέων είναι η καταπολέμιση της βλαπτικής ρύπανσης, οπότε περιμένετε να δείτε πολλαπλές σειρές ομορφιάς και φροντίδας δέρματος κατά της ρύπανσης. Μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι πωλήσεις προϊόντων φροντίδας δέρματος για την προστασία από τη ρύπανση ανήλθαν σε £ 3,1 εκατ. το δεύτερο εξάμηνο του έτους!

 

Τα εμπορικά σήματα για την ομορφιά δουλεύουν επίσης σε προϊόντα που καταπολεμούν άλλους περιβαλλοντικούς «ερεθιστές του δέρματος» όπως κλιματισμό και θέρμανση, αιχμαλωτισμένα βακτήρια (που βρίσκονται σε κλειστά κτίρια και στις δημόσιες συγκοινωνίες) και το μπλε φως από τις οθόνες υπολογιστών. Σύμφωνα με τον Μίτσελ, “Όλα αυτά έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην ποιότητα του δέρματός μας και οι άνθρωποι τελικά σιγά-σιγά ξυπνούν !”.

City-Smart Skincare: Ο οδηγός Vogue-vogue.co.uk