Τσιπς καρότου

Τσιπς καρότου

Το καρότο σαν διασκεδαστικές «πατάτες» με προφίλ υγείας, βάζοντάς τα στο φούρνο και σερβίροντάς τα σε στιλ τηγανητού. – Γεύση σπιτικής κουζίνας γρήγορα στο σπίτι

Καθαρίστε τα καρότα και κόψτε τα σε λεπτά μπαστουνάκια, αλείψτε τα χέρια σας με λάδι και επικαλύψτε τα καρότα, ρίξτε χοντρό αλάτι και ψήστε τα σε προθερμασμένο φούρνο για 12 λεπτά, βάλτε τα μέσα σε χωνάκια από λαδόκολλα, αφού κρυώσουν.

Στοιχεία για τη διατροφή
1/2 φλιτζάνι: 53 θερμίδες, 2g λίπος (0 κορεσμένα λιπαρά), 0 χοληστερόλη, 299mg νατρίου, 9g υδατάνθρακες (4g σάκχαρα, 3g fiber), 1g πρωτεΐνη. Διαβητικές ανταλλαγές: 2 λαχανικά.

Δεν θέλει κόπο, καλή διάθεση και όρεξη θέλει!